Yandex.Direct reklamlarınızı Yandex Arama Ağı ve reklam ağının sitelerinde yayınlma imkanı sunar. Markanızın hedeflediği kitlryr ürünleriniz ve hizmetleriniz hakkında tanıtım yapın. Güçlü raporlama seçenekleri, farklı kullanıcı kitleleri, dinamik yapısı, masaüstü ve mobil görünümü gibi avantajlara sahip olan Yandex Reklamlar, yeni müşteriler ve artan satışlar olarak size geri döner. Kontrol edilebilir bütçe yönetimi ile kampanyanızda kullandığınız bütçeyi yönetebilir; farklı metrik araçları ile tıklamalarınızın maliyetlerini takip edebilirsiniz. Ayrıca Yandex.Direct’in farklı reklam yöntemleri ile de istediğiniz yaratıcı çözünümü üretebilmeniz mümkün.
Yandex Reklam Türleri Nelerdir ?
Yandex Arama Ağı Reklamları : Yandex’in en çok kullanılan hizmeti olan Yandex Arama Motoru’nda gösterilen reklamlardır.
Yandex Görüntülü Arama Reklamları : Yandex reklam hizmetini kullanan ve Yandex Arama motoru’nda gösterilen reklam hizmetidir.
Yandex Market Servisi Reklamları : Yandex’in ürün listeleme ve alışveriş hizmeti olan reklam hizmetlibdir.
Yandex Haritalar Servisi Reklamları: Yandex’in harita, navigasyon hizmeti olan reklam hizmetidir.
Yandex Haberler Servisi Reklamları : Yandex’in haber servisi olan Yandec Haberler servisinde makalelerin arasında yer alan reklamlardır.
Yandex Hava Durumu Servisi Reklamları : Yandex’in en çok kullanılan servislerinden biri olan Hava Durumu servisinde yer alan reklamlarlardır.
Yandex Rehber Servisi Reklamları : Yandex’in firma ve site rehber sitesi olan Rehber servisinde yer alan haberlerdir.
Yandex Reklamları İş Planımız
Görüşme : Müşterilerimizden doldurulması istenen talep formuna istinaden müşteri temsilcilerimiz müşteriyle irtibata geçerek, istediğiniz Yandex reklam hizmeti hakkında detaylı bir görüşme gerçekleştirirler.
Sunum : Müşteri temsilcilerimizin müşteriyle yaptığı görüşmelerin ardından toplanan bilgiler uzman ekibimize aktarılır. Sektörel rakip araştırması yapılır ve sizden gelen istekler analiz edilir. Daha sonra hazırladığımız reklam şablonları hakkında karşılıklı fikir ve bilgi alışverişi yapılır. Tasarımcı arkadaşlarımızın bu detayları değerlendirerek hazırladığı eskizler müşterimize sunulur.
Onay : Müşterimize sunulan reklam fikirleri doğrultusunda gerekli revizeler yapıldıktan sonra müşterimizden onay alınır.