Online Satışları Nasıl Arttırabilirsiniz?
Online satış mağazasına sahipseniz ve e-ticaret ile ilgili bilgileriniz var ise satışlarınızı arttırmak için bazı optimizasyonlar yapmanız gerektiğinizin farkındasınızdır. Çünkü hangi kategoride satış yapıyorsanız yapın rekabette birçok rakibinizle yarıştığınız gerçeğini değiştiremeyiz. Sizin yaptığınız kampanyayı rakibiniz yapmış olabilir, reklam olarakta sosyal medya ve arama motoru reklamlarında sizle rekabet ediyordur.
Eğer sanal mağazanızda satışlarınızı arttırmak istiyorsanız sitenizde sadece bir değil birçok şeyi doğru yapmanız gerekir. Sizler için e-ticaret satış arttırmak için neler yapmanız gerektiğini maddeler halinde sıraladık. Eğer bahsettiğimiz optimizasyonları doğru ve başarılı bir şekilde gerçekleştirebilirseniz satışlarınızdaki yukarı ivmeyi çok kolay olarak fark edebilirsiniz. Gelin bu online satış optimizasyonları hakkında maddelerimize başlayalım.
Çevrimiçi Siteyi Güncelleyin
Bir web siteniz veya sosyal medya hesabınız varsa, onu mümkün olduğunca sık güncellemeniz gerekir. Ürünlerinizin kaliteli fotoğraflarını çekin ve çevrimiçi gönderin. Bu, fiziksel bir mağaza yerine çevrimiçi bir mağazanız varsa etkilidir. Potansiyel müşterilere neler sunduğunuzu gösterebilirsiniz. Bir kez çekici görüntüler gördüklerinde, alışveriş yapmaya yönelirler. En iyi öğelerinizin fotoğraflarını sosyal medya hesabınıza gönderdiğinizden emin olun.
Teklif Teşvikleri
Teşvik vermek çevrimiçi satışlarınızı artıracaktır. Teşvikler, çevrimiçi olarak satın alınan ürünlerde ve ücretsiz gönderimde indirim olabilir. Üyelik programları için indirim uygulayabilirsiniz. Üyelik programı ile geleceğe yönelik satış garantiniz vardır. Müşteriler indirimleri ve satışları sever. Bunu kendi yararınıza kullanın ve satışlarınızı artırın.
Daha Az Satış Ürünü Sunun
Çok fazla seçenek, özellikle aynı ürünlerdeyse müşteriyi boşaltabilir. Çeşitlilik sunmak iyidir, ancak bir müşteri aynı stillerden 100 resim aradığında sinir bozucu olabilir. Bir işletme sahibi olarak amacınız müşterilerinizi memnun etmek ve rahat olmalarını sağlamaktır. Daha az satış ürünü sunmak, müşterileriniz için alışverişi kolaylaştırabilir. En çok satan ürünlerinizi bir rehber olarak kullanarak müşterilerinizin neyi sevdiğini belirleyebilirsiniz. İyi satmayan ürünler, onları yeniden stoktan kaçınabilir ve en çok satan ürünlere odaklanabilir.
Eposta Pazarlama
Bir e-posta listeniz varsa, e-posta pazarlamasını kullanabilirsiniz. Bu, müşterilerinizin indirimlerden ve mevcut öğelerden haberdar olmalarına yardımcı olacaktır. Bilmiyorlarsa, işletmenizi satın alamaz veya destekleyemezler. Özellikle ilgilendikleri öğeler hakkında e-posta yoluyla onları bilgilendirin.
Kullanıcı Dostu Web Sitesi Oluşturun
Web sitenizin kullanıcı dostu olduğundan emin olun. Amacınızın müşterilerinizi memnun etmek olduğunu unutmayın. Sayfalar yavaş yükleniyor ve verimsizse müşterileriniz satın alma işlemi yapmakta güçlük çekecektir. Normalde, bir müşteri web sitesinde gezinmeli ve nasıl kullanılacağını öğrenmelidir. Basit ama çekici bir web sitesine sahip olarak süreci basitleştirebilirsiniz.
Birden Fazla Ödeme Seçeneği
Birden fazla ödeme seçeneği sunmak satışlarınızı artırabilir. PayPal, American Express, MasterCard ve Visa gibi dünya çapında ödeme yöntemlerini kullanmayı düşünmelisiniz. Bu seçenekler, tüm dünyadaki müşteriler arasında güvende ve popüler. Müşterilerin ödeme tercihiniz varsa, satın alma işlemlerini hemen yapabilirler. Bir ödeme seçeneği mevcut olmadığından satışlarınızı kaybetmezsiniz.
Müşteri Değerlendirmeleri
İyi müşteri yorumları satışlarınızı artırabilir. Bir müşteri bir ürün satın almak istiyor ancak kararsızsa iyi bir müşteri incelemesi, ürünü satın almaya ikna edebilir. Ürünler ve hizmetler için yanlarına orijinal incelemeler ekleyebilirsiniz. Müşterileri çevrimiçi bir şey satın almaya karar verdiklerinde rahatlatmaya yardımcı olur. “Bu işe yarar mı?” Gibi sorular müşteri incelemelerinde yanıtlanır.
Doğru E-Ticaret Yazılımı
E-Ticaret sitesi yönetiyor ve online satış yapıyorsanız e-ticaret yazılımınızın kabiliyeti sektördeki rolünüzü belirler. Çünkü sitenizin tasarımından hızına, ödeme alt yapılarından kampanya seçeneklerine kadar tüm faktörler kullandığınız e-ticaret sisteminin özelliklerine bağlıdır. E-ticaret sisteminizin size sunacağı özelliklerde ürün varyant sistemi, kampanya ve promosyon seçenekleri, özelleştirilebilir web tasarımı, entegre modüller, pazaryeri mağazalar ile senkronizasyon, yönetilebilir fatura sistemi, pazarlama araçları, mail pazarlama, çoklu dil desteği, gelişmiş raporlama gibi birçok özelliğe sahip olmalıdır. Eğer gelişmiş e-ticaret paketleri ile sizde satışlarınızı arttırmak istiyorsanız aylık 111 TL’den başlayan fiyatlarla TozSoft Akıllı E-Ticaret ile tanışabilirsiniz.