Tozsoft Blog

TozSoft Blog yazılarımız ile sizlere sektör ile ilgili güncel konulardan haberler, siteniz için yararlı olabilecek araçların kullanımı, ipuçları,karşılaşabileceğiniz hatalar ile ilgili çözümler, yazılımcılara yönelik alternatif optimizasyon yömtemleri gibi bir çok konuda bilgi alabilir, ileriye yönelik başarılı adımlar atabilirsiniz.

Kurumsal SEO’da Nasıl Başarılı Olunur?

 Kurumsal SEO’da Nasıl Başarılı Olunur?

Kurumsal düzeyde arama motoru optimizasyonu (SEO), bir dizi zorluğun yanı sıra fırsatları da beraberinde getirir.

Daha fazla rekabetin yanı sıra çok daha geniş bir kitleye erişiminiz var, bu da şirketinizin kısa sürede önemli miktarda satış (ve hatta büyüme) elde etmesine yardımcı olabilir. Kurumsal SEO için en iyi sekiz strateji hakkında bilgi edinmek için okumaya devam edin, ayrıca bu teknikleri işletmenize dahil etmek için eyleme geçirilebilir tavsiyeler alın. Profesyonel yardıma ihtiyacınız varsa, WebFX ile iletişime geçin. Kurumsal düzeyde SEO’ya onlarca yıllık deneyim getiriyoruz ve sektördeki en iyi SEO’lardan bazılarını sunuyoruz.

Sesli SEO’yu Benimseyin

Bir milyardan fazla sesli aramalar her ay olmaktadır. Sesli arama işletmeler için büyük bir fırsat alandır. Bununla birlikte, birçok şirket, sesli arama motoru optimizasyonunu kullanmak için geç kalmış durumda. Bu da bu stratejiyi erken benimseyenlerden olmayı daha da değerli kılıyor.

Kurumsal SEO İçin Neden Sesli SEO Kullanmalı?

Birçok işletme sesli SEO’yu stratejilerine dahil etmek için acele etmese de araştırmalar sesli aramanın çok büyük fırsatlar sunduğunu gösteriyor. Örneğin, kullanıcılar arasında hızla benimseniyor ve hızla satın alma, telefon görüşmesi ve daha fazlasını yapmak için bir araç haline geliyor. Perspektif açısından, sesli aramanın değerini vurgulayan birkaç bulguyu burada bulabilirsiniz:

  • Akıllı hoparlör sahiplerinin %65’i ses yoluyla alışveriş yaparken rahat hissediyor
  • 2020’de tüm aramaların %50’si sesli olarak gerçekleşecek
  • Akıllı konuşmacı sahiplerinin %50’si, konuşmacı aracılığıyla promosyonlar ve satışlar hakkında marka güncellemeleri istemektedir
  • Akıllı telefon sahiplerinin %31’i haftada bir sesli aramayı kullanıyor
  • 2 milyar dolar, şu ana kadar sesli aramanın ürettiği toplam satış sayısıdır

Kurumsal SEO stratejinize şimdi sesli arama eklemek, işletmenizin rekabette bir adım öne geçmesine yardımcı olacaktır. Ayrıca, sesli SEO, kurumsal SEO ile koordinasyon sağlar. Öne çıkan snippetler için içeriği optimize etmek gibi yapacağınız optimizasyonların çoğu, mevcut stratejinizi destekleyecek ve genişletecektir.

Kurumsal SEO Stratejisi İçin Sesli SEO’yu Nasıl Kullanırım?

Sesli SEO’yu kurumsal SEO stratejinizin bir parçası yapmak akıllıca bir karardır. Bu tekniğe başlamak istiyorsanız, birkaç farklı adım atabilirsiniz. Ancak en iyi sonuçlar için, mevcut içeriği sesli arama için optimize etmekle başlayın, ardından yeni, ses açısından optimize edilmiş içerik oluşturmaya devam edin. Aşağıdakilerle içeriğe odaklanarak sesli arama optimizasyonunuzu kolaylaştırın:

Yerel Bir Arama Amacı

Çoğu sesli aramanın yerel bir arama amacı taşıdığı için yerel arama amacı taşıyan sayfalara bakmak istersiniz. Şu anda, örneğin, insanların %55’inden fazlası yakındaki işletmeleri bulmak için sesli aramayı kullanıyor.

Öne Çıkan Snippet

Öne çıkan snippet ile anahtar kelimeleri hedefleyen içerik de önemlidir, çünkü sesli yanıtların %60’ı öne çıkan snippet’lerden gelir. Öne çıkan snippet’ler olmadan anahtar kelimelere odaklanabilseniz de, en fazla değer öne çıkan snippet’lere sahip anahtar kelimelerden gelecektir. Sesli arama için optimize etmek üzere bir sayfa listesi derledikten sonra aşağıdaki adımları izleyin:

  • İçeriğinizin öne çıkan farklı snippet’lere verdiği yanıtları inceleyin
  • Mümkünse yanıtlarınızı 30 kelimeden az olacak şekilde gözden geçirin
  • Cevaplarınızı dokuzuncu sınıf okuma seviyesinde yazın
  • 2000 veya daha fazla kelimeyle içeriğinizi uzun biçimli hale getirin

Bu optimizasyonlar, içeriğinizi öne çıkan snippetler ve sesli arama sonuçları için daha rekabetçi hale getirecektir. Ayrıca, genel optimizasyonlarınıza da yardımcı olurlar, bu da daha yüksek arama sonucu sıralaması ve organik trafikle sonuçlanabilir. Sonuçlarınızı sesli arama optimizasyonundan izlemek istiyorsanız, bir meydan okumaya hazırlanın.

Örneğin Google, Google Analytics veya Google Search Console’da sesli aramalardan gelen trafiği, gösterimleri veya tıklamaları ifşa etmez. Bununla birlikte, ses optimizasyonlarınızın kurumsal SEO‘nuza yardımcı olup olmadığını belirlemek için genel trafiğinizi ve öne çıkan snippet sayısını izleyebilirsiniz.

Diğer Pazarlama Kanallarıyla Koordinasyon Sağlayın

Çok kanallı pazarlama, kanıtlanmış bir dijital pazarlama taktiğidir. Ancak kurumsal düzeyde bu zordur çünkü birçok şirket her kanal için ayrı ekipler kullanır. Bu yaklaşım, koordinasyonsuz pazarlama girişimlerine neden olabilir ve bu da daha düşük performansa ve kötü sonuçlara yol açabilir. Ancak pazarlama kanallarınızı koordine etmek için çalışmak, işletmeniz için büyük kazançlar sağlayabilir. Ayrıca sizi rakiplerden ayırabilir. Kendinizi rakiplerinizden ayırmaya ve birleşik birçok kanallı pazarlama stratejisiyle daha iyi sonuçlar elde etmeye başlayın.

Kurumsal SEO İçin Neden Diğer Pazarlama Kanallarını Koordine Etmelisiniz?

Pazarlama kanallarınızı kurumsal SEO stratejinizin bir parçası olarak hizalamak birkaç nedenden dolayı önemlidir:

  • Boşa harcanan zamanı ve parayı sınırlayın
  • Tutarsız pazarlama kampanyaları hızla zaman, enerji ve para israfına yol açabilir.

Örneğin, şirketiniz bir sosyal medya ve SEO stratejisi kullanıyorsa, sosyal departmanınızın sosyal medyada paylaşmak için blog gönderileri oluşturduğu ancak bu gönderileri arama için optimize etmediği ve bu blogun uzun vadeli değerini sınırlayan örnekleriniz olabilir. İçerik veya web tasarım ekibiniz web sitenizin tasarımını güncellemeye başlar, ancak yeni tasarımın SEO dostu kalmasını (veya daha da artmasını) sağlamak için SEO ekibinizle görüşmez. Bu değişim, arama motoru optimizasyonunuza, dahili bağlantınıza ve daha fazlasına zarar verebilir. Ancak ekipler arasında koordineli bir yaklaşım, işinizi bu aksiliklerden kurtarabilir.

Pazarlama Girişimlerini Kolaylaştırın

Kurumsal düzeyde, şirketiniz aynı anda devam eden çeşitli pazarlama girişimlerine sahip olabilir. Gönderen video pazarlama için dönüşüm oranı optimizasyonu, iş yeni zorluklar ve fırsatlar her zaman açık sürer. Bununla birlikte, tüm bu girişimleri koordine etmek, kuruluşunuzun onlardan en fazla değeri elde etmesine yardımcı olabilir. Örneğin, video pazarlama ekibiniz tüm girişimlerini geliştirip yönlendirmek yerine, SEO ekibinizle koordine olurlar. Bu yaklaşım, içerik için SEO dostu videolar oluşturmak ve kullanmak için iki grubun birlikte çalışmasına olanak tanır.

Pazarlama Sonuçlarını Artırın

Şirketiniz genelinde koordineli bir pazarlama çabası, pazarlama sonuçlarınızı ve yatırım getirinizi (ROI) iyileştirebilir. Bunun nedeni, takımlarınızın birbirlerini destekleyen stratejiler oluşturmak için birlikte çalışacakları ve birbirleriyle bilgi paylaşacaklarıdır. Daha iyi pazarlama sonuçlarıyla, şirket karar vericilerinden daha büyük bir katılım elde edebilirsiniz. Pazarlama çabalarınıza verdikleri destek, ekibinizin pazarlama girişimlerinizi genişletmesine ve daha da yüksek bir YG sağlamasına yardımcı olabilir. Birleşik bir pazarlama yaklaşımı oluşturmak zaman ve sabır gerektirse de çabaya değer.

🎁 E-Ticaret Paketlerimizi
15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

ÜCRETSİZ DENEYİN

TozSoft

Web Hizmetleri, e-Ticaret Yazılımı, e-Ticaret Danışmanlığı ve e-Ticaret Modül Entegrasyonları İçin Profesyonel Destek

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bize Ulaşın

İletişim

  • Tozsoft Yazılım Elektronik Tasarım Danışmanlık Matbaa İmalat ve Dış Tic. Ltd. Şti.

  • Ziya Gökalp Mah. Süleyman Demirel Blv. Mall Of Ofis Blok Kat:26 D:174 Başakşehir / İstanbul
  • 0(212) 801 81 00
  • info@toz.com.tr

Sosyal Medyada TozSoft

Sosyal medyada takip edebileceğiniz hesap adreslerimiz.

2020 - TozSoft ® ● TUM HAKLARI SAKLIDIR