Kapsamlı N11.com Mağaza Açma Rehberi 2020 – N11 Sanal Mağaza
Türkiye merkezli popüler firma Doğuş grubu ile Güney Kore merkezli SK Group birlikteliği ile kurulan N11.com, Türkiye’nin en önemli sanal dünya üzerinden mal ve hizmet satışı sağlayan bir e-ticaret sitesidir. Bu sitenin amacı internet üzerinden mal satışı yapmak isteyen firmaları ve esnafları internet üzerinden tüketicilere ulaştırmayı hedeflemektedir. N11.com’da çok basit olarak bir mağaza açılabilir ve bu site üzerinden insanlara satış yapılabilir.
Sayılarla N11’i açıklamaya çalışırsak şayet; 17 milyon üye sayısına sahip, Türkiye’nin bütün bölgeleri haricinde 26 ülkeye satış yapıldığı gözümüze çarpmaktadır ve kurulduğu andan itibaren 127 milyon tane ürün satılmıştır. Peki bu kadar çok avantajı olan n11.com üzerinden Sanal Mağaza Nasıl Açılır? N11.com sanal mağaza açmak için gerekli evraklar nelerdir?
N11.com Pazaryeri Sitesi Neden Tercih Edilir?
N11.com’da pazaryeri e-ticaret sanal mağaza açmakla beraber birçok avantaj sağlamaktadır. Tüketicilerin ödemeleri 7 gün zarfında mağaza sahibine teslim etme garantisi sunmaktadır. Sitenin anlaşmalı olduğu kargo şirketleri ile mağaza sahiplerinin uygun ve kolay bir şekilde gönderebileceğini vadetmektedir. N11 mağazalarına 3000 sayısına kadar hiçbir ödeme yapmadan ürün ekleme imkanına sahip olmaktadır.
Mağaza sahipleri N11 tarafından yapılan reklamlardan faydalanmaktadır ve satışlarını artırabilmektedirler. N11, mağaza sahipleri için İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Antalya gibi şehirlerde ücretsiz siteye eklemek amacıyla ürünlerin fotoğraf çekimleri sağlanmaktadır. Yurtdışı bağlantıları sayesinde ihracat ve uluslararası pazara girme şansı sunmaktadır. Mağazanızı İOS ve Google Android işletim sistemleri üzerinden mobil uygulamalar ile birlikte N11 mağaza yönetim sistemi ile mağazanızın istatistiklerine anlık olarak ulaşabilirsiniz.
N11.com Mağazalara Hangi Avantajları Sunuyor?
Ödeme Güvencesi ile ödemeleriniz 7 gün içerisinde hesabınızda olur.
Kargo Avantajları ile n11 anlaşmalı kargo şirketleri ile ürün gönderimlerinde ve iade & değişimlerde avantajlı kargo fiyatlarına sahip olabilirsiniz.
Ücretsiz Ürün Listeleme ile herhangi bir ek ücret ödemeden 3000 adet ürün yükleyebilirsiniz.
Reklam Modelleri ile ürünlerinizi ve mağazalarınızı ön plana çıkararak daha çok satış yapabilirsiniz. Birden fazla reklam modeliyle istediğiniz kullanıcıya rahatlıkla ulaşabilirsiniz.
Ücretsiz Fotoğraf Çekimi ile n11.com’un belirlediği Eminönü, İstoç, Ankara, İzmir, Adana ve Antalya bölge ofislerinde ürünleriniz için ücretsiz fotoğraf çekiminden yararlanabilirsiniz.
E-İhracat Fırsatı ürünlerinizi n11.com güvencesiyle yurt dışı pazarına ürün satışını gerçekleştirerek kazanlarınızı arttırabilirsiniz.
Tek Mağaza Üzerinden Satış ile farklı kategorilerde de satışlarınızı gerçekleştirebilir; ekstra mağaza açma yükünden kurtulursunuz
Uygulama Üzerinden Mağaza Yönetimi ile n11 Mağaza Yönetim Paneli’nin iOS veya Android uygulamalarını indirerek mağaza ve ürünlerinize her an her yerden ulaşabilir, işlerinizi hızlıca halledebilirsiniz.
N11.com e-Ticaret Sanal Mağaza Nasıl Açılır?
N11.com üzerinden şatış yapmak için T.C. kanunlarına uygun bir firmanız olması gerekmektedir. Yaptığınız satışlarınız vergilendirileceğinden bir şahış firması, sermaye şirketleri veya adi ortaklı firmaya sahip olmanız gerekmektedir.
N11.com Üye Ol sekmesine giderek üyelik formu kısmına ulaşın. Üyelik bilgileri kısmına ulaşarak sırasıyla Kullanıcı Adı, Şifre, e-Posta ve Mağaza Adı bölümlerini doldurun. Daha sonra firmanızın türünü Şahış Şirketi veya Kurumsal Firma seçeneklerinden birini seçin. Ardından açılan yeni bölümde şirketinize özel ana kategori ve alt kategoriyi seçin. Daha sonra Şirket Adı, Şirket Ünvanı, İşletme Adı, Tescilli Marka, MERSİS No, Kayıtlı olduğu ticaret odası, Ticaret sicil numarası, KEP Adresi, Vergi Dairesi bilgilerini girerek kaydınızı oluşturun ve aktivasyonunuzu tamamlayın.
n11.com sitesini ziyaret ettikten sonra mağaza girişi bölümüne tıklayarak ve ardından yönlendirmeleri takip ederek gerekli alanları doldurduktan sonra üyeliğiniz n11 yetkililerinin onayına kalmaktadır. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra evrak yönetimi sekmesinden sizden istenilen gerekli belgeleri yükledikten sonra pazaryeri mağaza üyelik başvurunuz n11’in onayına sunulur. n11.com tarafından üyeliğiniz onaylandıktan sonra mağazanıza ürünleri ekleyerek satış yapabilirsiniz.
Mağaza Kaydı İçin Gerekli Evraklar Nelerdir?
Gerekli olan belgelere bir baktığımızda karşımıza çıkanlar ise; güncel faaliyet belgesi, vergi levhası, kuruluş ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri, ortaklık varsa şayet ortaklık sözleşmesi, komisyon anlaşması ve n11.com ile yapılan sözleşme bu belgeler sermaye şirketleri için geçerlidir. Şahıs şirketleri için verilmesi gereken belgeler ise; vergi levhası, imza sirküleri, nüfus cüzdanı fotokopisi, komisyon anlaşması ve n11 ile yapılması gereken anlaşma.
N11.com Mağaza Açılma Süreci Nasıl İşler?
Gönderilen belgelerin Doğuş grubu tarafından değerlendirmesi ve onaylanması gerekmektedir. Evraklarınızın doğruluğu ve yeterliliği bu süreci etkileyebilmektedir. Gerekli olan belgelerin doğruluğu sağlandıktan sonra n11 tarafından başvuru sahibiyle iletişim ile olumlu veya olumsuz geri dönüş yapılmaktadır.
Mağaza Açmak Herhangi Bir Ödeme Gerekli Midir?
N11 tarafından gerçek veya tüzel kişilerin mağaza açması için bir ücret talep edilmemektedir. Firmaların satışlarından sonra sitenin verdiği hizmet açısından komisyon almaktadır.
TozSoft ile Ürünleriniz N11.com ve Sitenizde!
TozSoft profesyonel e-ticaret sitesine sahip olduğunuzda ürünlerinizi yükleyerek satış yapabileceğiniz gibi ürünlerinizi pazaryeri sitelerinde de yayınlayabilirsiniz. TozSoft N11.com Entegrasyonu ile ürünlerinizi sitenizle aynı anda n11 üzerinde de yayınlayabilir; fiyat ve stok kontrollerini gerçekleştirebilir ve muhasebe işlerinizi kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey site uygun e-Ticaret paketini seçmek ve satışa başlamak.