Çok Dilli e-Ticaretin Avantajları Nelerdir ?
e-Ticaretin ülke sınırlarını aştığı son zamanlarda farklı ülkelere satış yapmanın önemi arttı. Farklı ülkelere atış yapan markalar hem marka tanıtımını güçlendiriyor hem de farklı pazarlara giriş yapıyorlar. Fakat bu işlemi gerçekleştirmek için e-ticaret sitelerini farklı dil ve para birimlerine göre optimize etmek zorundalar.
Çok Dilli e-Ticaret siteleri bu gereklilikler göz önüne alınarak tasarlanmış profesyonel e-ticaret siteleridir. Peki çok dilli e-ticaret sitelerinin standart sitelere göre avantajları nelerdir ? Hangi alanlarda kullanılarak ve marka sahiplerine avantaj sağlamaktadır ?
Çok Dilli e-Ticaret Avantajları
» Tek bir domain ile farklı ülkelere satış yapılabilmektedir. Domain değiştirmek sitenizin Google üzerinde SEO değerini azaltmaktadır. Çok dilli e-ticaret siteleri sizlere tek domain adresinde farklı dillerde yayın yapma olanağı sağlar
» Farklı para birimlerinde satış yapabilirsiniz. Sitenizin satışlarını farklı ülkelerde dilediğiniz para biriminde yapılmasını sağlayarak zarar etmezsiniz.
» Çok dilli e-ticaret siteleri sizlere dil dosyalarında değişiklik yapma imkanı sağlar. Dil dosyalarında değişiklik yaparak farklı komutlar ekleyebilir, farklı aksiyon almasını sağlayabilirsiniz.
» Akıllı e-ticaret sistemlerinde güncel kur takip sistemi bulunmaktadır. TCMB verileri ile kur verilerini kullanarak Dolar veya Euro cinsini TL bazından satış yaparak ta sağlayabilirsiniz.
» Akıllı e-ticaret alt yapısı ile farklı dile geçiş yaptığınızda ister ürün sayfasında olun ister kargo takip sayfasında olun siteniz anasayfaya yönlendirilmez kaldığı yerden devam eder.
» RTL dil diye tabir edilen Arapça dillerini de sitenize ekleyebilirsiniz. Siteniz bu dile geçtiğinde site tasarımınız bu bu bağlamda yeniden optimize edilecektir
» Lokasyon bazlı lojistik hizmetlerini kolay bir şekilde entegre edebilirsiniz. Sitenizde bulunan kargo yönetim sisteminde satış yaptığınız bölgenin özel kargo firmalarını belirleyebilir ya da farklı kargo ücretleri sunabilirsiniz.